pelik sehh...

aku pun dah lama sangat pikir benda nih..
jadi serabut bila asyik2 benda nih je aku pikir..

kdg2 terasa nak amik jalan mudah je...
tapi sampai bila kan?
aku harap benda nih tak lama...
leh terjejas qualiti hidup nih..

pagi tadi aku rsa lagi...
masuk kelas pun aku rasa gak..
benda nih macam kejar je kemana aku pegi?
takkan sebab suasana kat tempat aku belajar.. yela dikelilingi hutan kan?
tapi aku tak rasa itu semua sebab penyebab..
bayangkan waktu siang pun aku rasa...
meremang je bulu roma aku nih...
nak mandi susah...

sebab benda nih gak aku susah nak tido malam..
semalam aku dah usha..
tapi mata nih ringan je lagi...
tak leh nak pejamkan mata langsung...
dalam kul 2.30pagi baru leh lelapkan mata...

sampai bila benda nih nak berterusn...
arghh... stress2...
waktu aku ngah menaip nih pun aku dapat rasakan...

tgh hari tadi time klas law pun aku rasa benda yang sama...
menulis pun susah..
camne nih...

malam nih aku harap sangat benda tuh tak datang dah nganggu aku...
kalau tak aku tak kira.. aku akan tutup gak kipas bilik aku.. tak kira rumate aku marah ke tak,,,
sejukk...
tak pasal2 aku kena pakai sweater gi kelas....

2 koMeN:

meay. snm said...

ceh. asam je. gagaga

ViNiL said...

hahaha lepak2... sabar2...