Tahun 2009....

dah masuk tahun baru nih... macam2 aku pikir balik.. ye la sebelum masuk 2008 nih pun macam2 sangat benda yang jadi dalam hidup aku... yup.. semakin lama hidup semakin matanglah pemikiran masing2...

mungkin ada yang akan rasa.. tahun lepas sangat indah, sedey, gembira, suka? so semua tuh terpulang kepada diri masing2...

permulaan 2009 dimulakan dengan suram... dunia meratapi setiap kesah dan insan yang hidup di bumi palestin, tak kurang yang terbunuh dan cedera di sana...kisah palestin dibom dan ramai sangat rakyat palestin@islam terbunuh dan cedera memenuhi setiap ruang akhbar tak kira tempatan atau pun luar negara.... kini rakyat palestin telah mengisytihar intifada-3..
umat seluruh dunia mengutuk seperti biasa.. dan negara2 islam lain tak leh wat apa2 pun..
tapi aku yakin kemenangan tetap berpihak kepada islam..


tahun nih jugak permulaan hidup aku dicampus sangat tak bez.. disebabkan aku kena tkar blok atas arahan pihak atasan.. adesh.. ada ke patut diorang masukkan gurl lagi banyak dalam kolej aku.. so yang laki2 nih semua kena tukar blok belakang.. huhuhu sangat mencabar,, terutama bila nak alih barang2 dari pantry blok tgah ke belakang.. hehe




tahun nih jugak.. kalau tak ada masalah.. hehe aku bakal jadi uncle.. keh keh...
dapat anak buah beb.. so aku doakan semua nya berjalan lancar..

tahun nih jugak akak ipar aku akan fly ke india.. atas urusan kerja.. tinggal la abg aku sorang2.. hik3... 3bulan je kan? hehe jangan marah... (^_^)

aku harap tahun nih lebih baik dari tahun tahun sebelum nih.. moga2 semua azam aku tak tercapai.. leh digapai tahun nih...



p/s : penulis juga sedang kesedihan akibat kekalahan kedah kepada selangor... penulis tetap akan menyokong kedah tak kira kalah sekalipun.. hihihi





0 koMeN: