heaven for novel readers.....

mesti semua terpikir kan .. pe la maksud tajuk aku kali nih..
hehe.. entry kali nih juz nak hangatkan pembaca novel kipas susah mati kat malaysia nih...
so cube korunk tgk gamba nih..






uiks.. apa nih.. haahaaa...



rak sama.. pandangan berbeda skit..

hehe tiga tingkat rak yang penuh.. kasik double layer lagi tuh... heaven tak?
yang besh nyer setiap nobel tuh ada no siri... yang tag oren2 kat sebelah nobel tuh...
n wat masa nihh rekod telah mencatatkan sebanyak 1o buah nobel telah hilang dikebas.. tapi tak tau dek siapa...

n yang paling besh.. no siri skrang nih yang paling tinggi aku tgk 181.... means ada 181 buah buku dah la... kan kan kan....
myb yang tuh paling latest kut.. sebab yang latest2 nih berterabur kat serata umah aku...
semua berebut nak baca.. melainkan aku ngan abg2 aku serta abah...

hehe kalau masuk bilik komputer nih for sure korunk akan nampak rak tuh dulu...
hik2,,, apamacam best tak?
tapi aku pelik la.. apasal aku tak addict baca nobel nih...

kalau ikutkan antara sebab2 aku malas baca nobel~~~

1- buku dia sangat2 tebal...
2- kalau baca, komporm la tak tangan aku kebas.. mesti leher kebas.. sebab aku baca sambil baring selalu nye..
3-penceritaan yang hampir sama... walaupun olahan cerita sangat berbeda dan menarik...
4- sebab semua tulisan je.. korunk buka la dari awal sampai abih.. tulisan jek!! (harap2 pas nih ada gamba2 hahaha)

----------------------------------------------------------------------------------------------


p/s : hehe umah aku bukan library.. so tak leh pinjam2 nooo~~~ (^_^)

0 koMeN: