tag...

buhsan nya pasal.. aku jawab tag khal...



1. Ape perasaan anda sekarang?

:: Ntah la.. tak tau nak cakap macam mana..

2. Saya nak makan?
:: berger.. oblong daging or ayam.. haha

3. Saya tak suka?
:: seafood... adeshh nape ea...

4. Impian saya?
:: mahu jadi apa yang saya nak laa~~

5. Haiwan yang saya tak suka?
:: tak ske nyamuk.. sebab tuh yang duk kaco aku pun.. yang len diorang tak kaco aku.. so aku tak kesahh.. hehe

6. Saya harapkan?
:: agar semua doa-doa saya dimakbulkan.. aminnn~~

7. Jika boleh putarkan masa?
:: tak nak la.. kang nanti tak jadi diri aku yang skrang nih~~

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
::haha we will see...

9. Handphone saya adalah sebuah?
:: nokia 3310i ngan 1110i... hik3..

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
:: aaa.. hermm...

11. Saya suka pada?
:: pada apa ea? luas sangat bidang soalan nih.. tak belaja lagi cara nak jawab.. hahaha

12. Kawan-kawan saya?
:: yup.. kenapa ngan diorang? ahaha masing2 bahgia menempuh hidup masing2...

13. Pernah dikhianati?
:: ntah la.. macam penah.. tapi tak tau apa..

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
:: hahah aku nak tanya dia.. dah puas ke lum...

15. Senaraikan 6 orang untuk di'tag':
:: tak yah kut.. cian mereka...::



p/s : khal. ko tak yah tag aku lagi,,, dah penat~~ (^_^)

2 koMeN:

khaL_eLLa said...

hahahaha...

ye la...

nyway thanx...

ViNiL said...

hahaha.. welcome2...