lain dari lain..

heheh entry member2 semua pasal raya..
n aku pasti semua entry kebanyakkan pasal raya...

hehe nway aku pun nak ucapkan selamat hari raya kat semua kawan sekolah, kawan matrix, kawan universiti, kawan blog, kawan2 forum.. adesh.. banyak lagi nih..

tamat disini

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

hermm aku baru je masuk cni tadi...
hehe so macam best lak aku tgk...
nak kongsi kat kawan2 len gak.. huhuhu kemudahan yang bakal disediakan...
so nak review atau kebenaran... try tanya pakcik nih..



aku pun tak tau benda nih akan jadi kenyataan ke tak.. tapi yang aku tau,, hehe bendalah nih pasti akan memudahkan aku bergerak bila aku disana nanti..
so kena tunggu siap dulu la... kekek


regards,
azfaryaacob

2 koMeN:

M@YaZ said...

Tanah dah check awal tahun hari tu .. depa check kat sebelah komuter, kat jalan antara ss18 dan ss14, dan kat area depan summit.

Drawback project ni, depan summit lagi jam (sekarang dah bottleneck kat situ) .. patut ubah laluan belakang summit ka, baru ok ..

ViNiL said...

owh ya ka? hehe tak amik tau langsung pun.. kekeke... bangcik baru jumpa tadi je pun..