convo sesi 2...

sesi bermula kul 5++... cuaca agak mendung awal2... takut gak.. sebab takut tak sempat nak photoshot...
aku ajak member aku bernama aslam dan lain2...
tapi aslam je tak bz.. n dia sangat free time tuh...
so kitorang pun turun bersama aida n her's friends... ummi n ina...
photoahot pun depan dewan MAS je.. dewan besar uum... kekek
habis kotor suar aku.. sebab hari sebelum nih hujan lebat.. so rumput n tanah katsitu lembap gile...

nak citer panjang2 pun tak de makna la..

enjoy the picture..


aslam
credit to aslam to... sebab sudi join aku menembak... hahaha kalau idak aku sorang je la...



convo
sebelum bergolek2 dan berlari2... hehe..

convo

convo

convo
help each other... sangat bek untuk semua... moh kita apllykan dalam idupp.... yeay~

convo

convo

convo

convo

convo


convo
iskk.. kalau la aku ada tele... mesti best...

convo

convo

convo

convo

convo


convo

tiada penggunaan flash kat cni...
n for the first time aku edit pukal pakal adobe lightroom...
need to study much more on this software....
sangat excited...
n semua gamba2 nih diamik sebelum diorag convo... kekeke tuh yang pakai seluar jeans...

regards,
azfaryaacob
ym : Mr_ViniL
email : ViniL_88@yahoo.com

4 koMeN:

maru said...

tgh blog hopping n jumpa blog ni. just wanna say : CANTIKNYA gambar2 nie.

ViNiL said...

thanx maru..

akak said...

jelessssssssssssssssssssssssssss! T____T konvo akak adik x dtg amek gambar pun!

ViNiL said...

heheh akak... kalau akak konvo dekat ngan adik... dah lama adik amik.. (^_^)