new thing in new year...

promote


hahah lama tul aku menyepi dari menghupdate blog..
sibuk ngan macam2 aktiviti yang datang secara langsung atau tak,,,
ekek oleh kerana aku ada wishlist yang nak ditunaikan tahun nih..
aku rasa elok aku menawarkan diri untuk sesuatu yang mencabar..

aku selalu mencabar diri aku untuk mencuba sesuatu yang baru...
so kali nih nak try wat kelainan skit..
aku nak try cuba capture gamba wedding n engagement...
hehe walaupun aku rasa ilmu aku dalam bidang nih tak seberapa.. but i;ll try my best...
to give my very best...
orang tua tua cakap belum cuba belum tau...

kepada yang ada budjet rendah atau terhad...
tawaran ini ditujukan kepada anda...
aku sedia membantu untuk merakamkan detik2 indah hari anda...
apa apa pertanyaan .. anda leh hubungi sya ataupun email..


regards,

azfaryaacob
Phone : +60194762428 | +60175130878
YM : Mr_ViniL
Email : ViniL2405@gmail.com

2 koMeN:

akak said...

akak LIKE this

:)

good luck my lil bro.

ViNiL said...

heheh thanx akak...