girly lisakin

serius sejak kemunculan 'mukabuku' nih... aku rasa blog aku sangat jarang diupdatekan...
tapi takpe.. aku akan try update dari masa ke masa...
setiap pergerakan aku selalunya aku update kat 'mukabuku'...
tapi hasil pergerakan... insyaALLAH aku akan update dalam blog nih...

jumaat minggu lepas.. aku dengan abg zaidi serta ezwan ke sg.petani...
mula mula ada event yang nak dicover... tapi disebabkan tersalah faham komunikasi...
so majlis tuh diabaikan...

alang alang dah sampai sg.petani... terus gerak ke fotologi... n shoot gadis @ girly lisakin... sebab tuh nama kat 'mukabuku' dia...

penghargaan kepada abg zaidi, abg silmi n abg naza dari fotologi sg.petani, my friend ezwan...

DSC_2165

DSC_2200


p/s : Alhamdulillah... tahun ini ada rezki untuk aku dalam bidang nih...

regards,

azfaryaacob
Phone : +60194762428 | +60175130878
YM : Mr_ViniL
Email : ViniL2405@gmail.com

0 koMeN: