hupdate....

dah lama tak hupdate blog...
sorry kepada yang masuk cni n tertanya2 kemanakah aku pegi...
ekekeke poyo nye ayat bukan? *senyum....

skrang nih musim sibuk melanda...
exam week lak pasnih... so mmg aku hold dulu banyak aktiviti aku yang lain dari bidang akademik skit...
still aku ada skit gamba2 yang nak dikongsi bersama....

rasa nya tak terlewat nak ucapkan tahniah kepada kawan aku sorang nih...
fikri@ aben... senior aku time belaja kat cni.. satu kolej, satu coz....
n apa yang paling best tentang kawan aku nih... ko tanya la pendapat dia.. dia pasti akan bagi jawapan bagai orang yang sangat berpengalaman.. akakakaka * tak tipu dowh.. (^_^)

so nak share antara gamba2 dia yang aku sempat snap..before dia masuk dewan untuk konvokesyen...


DSC_6238



DSC_6231

skrang dia sedang bekerja di salah sebuah audit firm di selatan tanah air.. semoga aben sentiasa sukses.. hehe

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2-3 hari lepas sempat aku ikut kawan2 aku ke kuala perlis untuk snap sunset..
tapi nasib takde... awan lindung matahari yang lagi beberape inci je nak hilang...
kat bawah nih ada la skit gamba yang sempat aku snap kat sne...



DSC_6730
try masukkan element grains...


DSC_6747
slow shutter untuk gamba scenery sangat menarik... aku rasa pasnih nak bawak tripod la... hehehe best ooooo

DSC_6769
bermain 'siluit'.. tapi angle macam tak jadi je...


n tuk old stock photo aku snap awal bulan lepas menggunakan lens kawan aku..


DSC_6622



entry yang sangat serabut.. biar la kan? muahahahahaohoh



regards,

azfaryaacob
Phone : +60194762428 | +60175130878
YM : Mr_ViniL
Email : ViniL2405@gmail.com

0 koMeN: