Alhamdulillah..

DSC_7628

alhamdulillah... dah genap 22 tahun aku hidup atas muka bumi ALLAH nih..
banyak suka dah duka... banyak gelak ketawa.. banyak masalah dan penyelesaian...

lepas nih kena makin berusaha.. ke arah berdikari.. usha sendiri... hopefully segala yang terbaek akan aku lalui kelak.. amin...

terima kasih kepada kawan2 yang telefon + msg + FB... semua wish kalian aku dah balas.. terima kasih sangat2... harap2 semua hidup dalam keredhaan ALLAH.. amin...
nak sebut sorang2 tak tertulis aku...

aaaa.. terima kasih jugak kepada abg2 n akak2.. hehehe untuk kek + pizza....

mekasih jugak untuk adiah kat atas nih.. hik3..(^_^)

terima ksih umi n abah sebab layan kan je perangai bangcik nih....
bangcik doakan semua terbaek untuk kehidupan kita sekeluarga...

kepada dikna.. hahah takde nasihat... follow ur heart but always put ur mind in front before do sumthing...

kepada si dia.. hehe terima kasih untuk kemeja yang sangat2 smart... hehehe thanx awak~~

kak wida, n risha : hehe thanx for ur wish.. ehehe akak sampai 2 kali tuh.. hik3...


harap2 ngan pertambahan umur nih.... aku akan lebih berjaya ngan apa yang aku idamkan serta aku wat....

p/s : kepada yang nak tag along aku shoot engagement minggu nih.. leh mail aku or sms aku... hehe kita leh belaja apa apa yang kurang...

azfaryaacob
+6 0 1 9 - 4 7 6 2 4 2 8
YM : Mr_ViniL
Email : ViniL2405@gmail.com

0 koMeN: