should i?


Alhamdulillah... rezki aku bertambah bukan disember nih...
hopefully aku leh wat yang terbaek untuk client aku nih...

dalam mengejar final exam last sem nih... aku rasa macam nak extend aku nye business lak..
syukur gak... walaupun aku tak amik untung skit pun.. demand tuh hardisk tuh tinggi.. ramai tanya...
sorry for those yang duk jauh.. tak leh pos... aku tak berani tanggung kerosakan... HDD kan...
kang terhentak.. naya aku... walaupun bukan aku yang wat.. n kalian pun paham kan macam mana geng2 pos2 or delivery company nih handle barang...
n tuh yang wat aku takut sangat nak pos...

perlukah aku extend business aku? high risk? yeah.. but myb akan dapat high return kan?
istilah orang business... high risk high return. yeah sumtimes rite.. but sumtimes not....
sebab aku pikir alang2 dah praktikal nanti... tak terikat ngan kelas + assignment kan... so macam best je sambil praktikal sambil running business....
why not? belajar la walaupun percubaan aku nih mungkin akan gagal untuk pertama kalinya...

ohoo... so apamacam ea?

0 koMeN: