aku masih diri aku...

still stand on ground by both of my feet...
lagi beberapa minggu dah nak masuk tahun baru... Alhamdulillah Allah masih lagi memanjangkan umurku...
umur kedua ibu bapa ku serta adik beradik dan rakan2 ku....
2010 merupakan tahun paling aktif bagi aku... dah 2 tahun lebih aku terjebak dalam kancah photography...
bagi aku, tahun nih merupakan tahun paling banyak aku wat aktiviti bersama kameraku ini....

antara angan2 di awal+pertengahan+akhir 2010..

-bermain ngan kamera filem

-memiliki medium format

-sambar prime lens 1.4

-saving dengan lebih serius

-cari duit poket lebih

-travelling ( yeah walaupun dekat je)

-meet other photographer

-full frame @ kamera baru

-macbook pro

-tele @ wide lens

- more serious in my job

-finish my study almost there

-shooting weddings with prime

-study harder + smarter

-job outside my hometown (^_^)



ahaha banyak sungguh tak tercapai.... btw kena set angan2 baru untuk tahun depan nih....
arghh nanti la pikirkan nooo....

sakit kepala nak pikir + tunaikan.... so better gi tido dulu....

* sentiasa mendoakan yang terbaik untuk umi dan abah.. semoga cepat sembuh.. amin...
btw aku ingat nak get serious in taking my hobby up to the next level... not just for wedding je la okeyh... :P

0 koMeN: