dah lama dah...



hahah sudah lama dah kan.... lama ape ea?
kah2.. lama tak hupdate blog nih la.. adoyaii. sory kengkawan...
ada yang email tanyakan khabar.. owh... terharu... saya sihat alhamdulillah....
sejak start praktikal nih.. rutin harian ssangat2 berubah.... masakan nya.. bangun siap2 di awal pagi.. gi pratikal... lewat ptang sampai umah... pastuh makan+ mandi + tgk tv... tup2 dah kul 12....
haishhh... rindu tul zaman belajar....




owh ye... alhamdulillah... rezki dalam bidang photography pada thun nih ada.. progress makin berkembang... impian aku nak shoot luar daerah + negeri dah tercapai tahun nih...
so aku rasa aku kena hupdatekan diri aku ngan macam2 benda skrang nih..

jangan berhenti percaya pada diri sendiri okeyh (^_^)



dah aku sangat2 bersykur.. sebab diberi peluang untuk reseat paper aku.. hahah jam kan... last sem kantoi paper... n result reseat aku baru tau petang tadi.. bersyukur sangat2... tak terget tinggi mana pun.. tapi bila dah tau result tuh.. haha terkezut sangat.. sebab aku sangat2 tak kompident jawab exam...



so entry kali nih aku selitkan ngan gamba2 dari kamera analog aku...
semua pakai filem yang telah didevelop + scan....
skrang nih baru aku tau nak memaksimumkan diri aku shooting using prime lens.. yeahh...


p/s : moga impian dah harapan aku tercapai.. amin.....


azfaryaacob
ViniL2405@gmail.com


2 koMeN:

aiai...nak gambaq baru said...

wah3....score habih2 la ni paper reseat? cantik gambaq..bila nak tangkap gambar I....oooo kena bayar ka macha? adik kena la kasi can

ViNiL said...

heheee... nanti laa~~