kembali ke sekolah...


adehh bila dah abih raya.. bermaksud exam final sudah semakin dekat...
adoyaii... makin cibuk la aku nampak nyer...
kepada kawan kawan.. sory raya arituh tak sempat nak datang melawat kamu semua.,,,
cuti raya kejap je,,,
pasnih kena sambung perah otak balik..


tadi msg ngan kak wati.. rupanyer dia dah abih praktikum dah.... sekrang nih ngah relax! kat umah... bez kan dah abih belaja.. tapi bebudak yang dah abih belaja semua kata tak bez...
semua nak kembali ke zaman perbelajaran... terutama kat sekolah menengah dulu..
hehe aku pun rasa gitu gakk.. bila dah masuk u rasa nak kembali ke sek.. tapi bila kat sek dulu bukan main malas... nak je abih cepat sekolah.. haha amik ko....

so pasni.. aku nak merempit balik ke uum.. alahaii.. malas gila... seb baek aku cuti panjang skit... ye la.. umah dekat kan... huk3...

selagi tak de klas.. akan ku extend cuti aku sampai boleh.. heheh petang nih dah start kelas pertama aku lepas cuti raya... semangat raya aku still ada beb.. haha tak tau la nak belaja macam mana dalam kelas nantii.. hehe


gambo lemang nih .. amik kat sintok.. malam raya pertama... means.. sok nak raya la.. hehe beli lemang nak bagi kat kawan2 aku di uum,,, heh cian diorang tak dapat balik raya... sebab duk jauh la katakn.. SABAH nun..

kat tesco mergong.. time nih dekat kul 7 lebih.. hampir ke mgrib...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hehe gambo atas nih upload saje2 je,,, sebab bagi aku gamba nih paling sempai penah aku tembak... wahahaha.. dengan hanya memakai lense 50mm... keh keh keh moga2 aku leh upload banyak agi gamba pasnih...

pasni aku nak belaja dari otai2 kat u aku pasal fotographer nih.. sementara masih belaja kan... rugi beb kalau tak sempat nak cilok ilmu dari diorang.. lagipun semua sporting beb kat sana..harap2 leh join diorang turun outing kemana mana... huhuhu amin,,,


so tak lewat lagi kut nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA... kepada yang maseh belaja. hehe teruskan usaha anda.. walaupun mood belaja tuh tak datang agi... hik3...

hehehe hepy always.....

0 koMeN: