tak keruan....

sekrang nih aku tak tau la pe yang aku pikirkan...
nak belaja sampai abih dulu...
tuh yang aku pikir sekrang nih...
yeah yeah yeah... fikiran aku serabut giler... muhahahaha
rasa nak tumbuk org pun ada.. myb lately nih aku nyer jadual idup agak sedikit berubah..
myb la kan...
time2 gini la aku mengharapkan ada orang paham aku.. hahah bagi nasihat kat aku...
ajari aku... sabari aku...
hermmm angan2 la kut kan.. nak wat macam mana.. kdg2 mmg akan datang la perasaan serba tak kena dalam idup kita...


crdt to my frendz..ammar

adehh minggu nih aku balik umah.. 4 d first time aku balik nek bas...
nseb baek aku tak yah tunggu.. tiba nyer aku kat bas stop di uum tadi mmg dah ada bas...
ahaa tapi bas hbr la..
adehh bas nih dalam kategori nazak la bagi aku.. tapi lantak la tadi.. dah tuh je option yang ada.,,
wat la aku tak nek.. takde lak bas... amik ko.. ahaha tak kemana aku...

sampai je kat umah... juz tinggal adik n mak aku je... ayah aku ada keje di salah sebuah negeri di malaysia.. haha bukan di kedah ea...

besok adik aku akan berangkat ke johor.. huhuhu excited gile tgk dia.. ye la... pergi jauh kan.. seminggu lak tuh.. ada program pe tah kat sana...

sekrang nih hoby aku kat umah.. hehe men internet... pastuh redah flickr...fotopages... blog org..
aku ske sangat tgk gambo2... citer2 dalam blog diorang...
kdg2 nak sangat wat macam diorang.. hehe tapi tak kesampaian la...
ahahah myb pas abih belaja.. leh aku teruskan pe yang tak kesampaian...

so... wish me back to my study mood.... ahahaha
adios...

0 koMeN: