perghh malaysia hebat...

hehehe kamu semua pun mesti agak terkezut kan.. haha mana tak nyer.. shah rukh khan dapat pangkat datuk.. hahah bukan datuk kepada cucu2 nyer..
tapi dato' la...
negeri melaka yang bagi... hehe tak caya ke?
cube klik nie 'dato'...
aha... so pe komen? ahahah...

so sekrang nih aku bengang pun ada.. sedih ada.. sebab tak terdaya nak wat pape...
aku baca la artikel nih.. sedih sangat sebab kita tak leh wat pape pun kan...
doa je yang leh kan... harap2 dimakbulkan...
agar islam kembali bersinar...

huhu pasnih aku nak balik uum.. hahaha sangat bez.. sebab minggu nie last ko-k..
ahaa aku pun tak caya kat u pun ada ko-k mula2... tapi apa kan daya,,, kena je ikut pe yang diwat oleh pihak pentadbiran...

arini aku bangun agak awal...
haha bukan pe.. umi kejut aku... 'bangcik bangun2'... huh oleh sebab tak nak dgr banyak kali... so aku bangunkan diri.. ahaa... terbantut tido aku.. aku siap2.. then terus balik kg.. nak melawat makcik aku, dgr katanya kaki dia bengkak.. patut la aku tgk pakcik aku tak datang keje.. jaga makcik aku upenyer...

dengan berbekalkan tenaga yang skit akibat tak ckup tido.. aku terus memecut 4wd mak aku.. zup3... dengan penuh berhemat aku berjaya sampai dengan cepat neyr... uhuh ada gak la maki hamun kat kete2 atas jalan tuh.. bukan pe.. bawak macam makan angin je, then amik line kanan...
pe lagi aku potong la ikut line kiri.. patuh kasih jelingan maut skit kat driber sebelah... ahahah bez giler.. kdg2 agak siut gak la bila driber tuh jeling balik...

so, tiba nya aku kat kg.. makcik aku plak takde.. asbestos sungguh... upenya dia gi klinik nak chek... ahaa... pe lagi terus la mak aku ckap.. 'bangcik jom gi klinik tuh, jmpa makcik jap',
terus aku masukkan gear reverse, dan keluar dari perkarangan kg aku tuh.. memecut ke klinik yang di sebut makcik aku.... hermm sampai sana.. ramai gila.. 'musim sakit kut skrang nih' hati aku berkata2...

bila dah agak lama mak aku berborak tanya khabar... aku cakap kat mak aku ' umi perut nih agak kelaparan..' haha mak aku gelak je.. terus kitaorang cari kedai makan..
singgah pekan rabu jap.. terus aku order tomyam, ayam masak kunyit..
perghh meleleh air liur bila semua makanan yang aku order sampai...
pe lagi... melahap la aku...
70% dari makanan tuh aku yang makan... agak nyer la.. hik3...
umi diet kut...

pas makan.. lebih kurang kul 12.15.. aku cakap nak gi sentosa jap nak beli casing... then umi cakap ok je.. sampai ke sentosa... naseb bek casing ada.. murah lak tuh.. ahahah rm5 je...
pastuh terus la lari kuar dari bangunan tuh... terus memcut kete sampai umah...

haaa.. penat gak.. pasnih nak kemas2 barang... then bertolak balik..

huhuh tak sabar... nak snap gambo tunang abg aku convo minggu depan.... yeah yeah...

0 koMeN: