life is hard...

adehh... susah tul idup nih kdg2...
serba tak kena lak arini..
pe aku tak wat lagi ea?

ahahah nak kata tak solat.. ehh dah ye..
hermm
pening aku pikir... kdg2 nak tido awal pun jadi lewat... hermm akak yonna mesti ngah hepy je sekrang nih kan..
moga event tuh berjalan lancar...
akak jangan lupe senyum je atas pentas tuh nanti.. sebab mesti ada cameramen akan snap gambo akak time amik segulung kertas yang bergulung tuh.. huhuh tak sabar nyer nak convo gak..

ahahah perjalan aku maseh lagi lama... huhuh
sekrang nih aku begang kat printer nih... ada ke sd card 2 gig dia tak leh read..
yang aku tau... jap lagi kalau masukkan kad sd tuh.. kuar la 'card problem'..
asbestos sungguh... bukan rosak pape pun... aku bukak kat laptop org leh je....

adoyaii... geram2... heheh seb bek tak kena hempuk ngan aku printer nih.. ahahah kang kena fire lak ngan family haku... kui2...
seb bek la aku nih kuat iman dan penyabar.....

adios....

0 koMeN: