Cuti-cuti malaysia...

so plan yang dirancang hampir 10 minit berjaya dilaksanakan dengan jayanya...
haha pengarah project kata jom gi mandi... semua terus setuju... gila bez....
walaupun cuti sem aku hampir abih.. tapi dengan masa kecemasan yang ada, aku ngan family2 dapat gak bercuti2 malaysia di salam sebuah pantai di salah sebuah negeri di malaysia...
rombongan diketuai oleh abg2 ngan kakak2 aku dan disertai makcik2 serta sepupu2 aku bertolak lebih kurang kul 3++ petang waktu tempatan dan tiba di lokasi lebih kurang jam4++....
kali nih berkelahan disertai 2 biji kereta...
aaaaa lebih kurang 13 org gak la... hehe tak sangka lak leh bermandi manda kat citu...
sooo seperti biasa... gamba2 kat bawah boleh menceritakan semua2..(malas nak menaip sbnarnya )
  • cuaca sangat bez petang tuh... n 4 sure bila dah kamera aku pegang... pe lagi.. snap je semua yang aku nampak bez...

  • hehe satu family(sepupu,abg2,akak ipar2,mak n pak sedara)

  • men kat tepi pantai lak....

  • dan apabila ada org belanja aiskrem... ngah mandi pun tak jadi masalah... (^_^)

  • sangat bez tgk ray of light tuh.. hahah betul ke? aku men taip jak...
  • hehe anggap ala sesi outdoor lak... dah arituh semua dalam umah je kan kan kan? betul tak empunya badan? hik3...

  • lagi gamba sunset...

p/s : malam nih bas ke alor star kul 12 malam... hehe jom pi kedah....

7 koMeN:

iRa said...

aik da balek kolej kee vinil??


huh lawa smua gambarnyee heh

ViNiL said...

blum lagi sha..

hehe 26 nih...

Neko D. 13 said...

waah bejalan sakan yer incik vinil..gune kamera ape ek?? cantez all the snapshot ^^

ViNiL said...

olympus.. sebab tuh je leh rendam dalam air,,,hik3..

gadis lensa said...

weh.. ko ngan farhani tu ipar duai ea ??(betol ke aku eja tu.. huhu)

ViNiL said...

heheh yup yup... lebih kureng la.. nape?

gadis lensa said...

sebab farhani tu member lame aku... kitorg satu geng dulu kat skola... huahua.. what a small world...