Seronoknya~!


hehehe aku sudah kembali ke rumah... hehe benda pertama aku setibanya di umah adalah MAKAN... ahak, berat badan pun sudah berganda bertambah...
ntah la nanti nak buka sem macam mana.. heheh tawakal je la...
lapar makan.. kenyang stop kan..

so nak rehat2.. then mandi2, then solat.. pastuh nak tido...

walaupun dalam masa yang singkat je aku ke sana.. tapi pengalaman yang aku dapat.. perghh banyak beb...

rasa dah leh hapal apa yang ada kat town tuh... jalan2 area town tuh... ahahaha berlagak seh... (^_^)...

so badan dah penat... pas nih aku upload agi gambaq2 kat sana...

5 koMeN:

M@YaZ said...

Ini boleh mendatangkan jeles :p

@naBest said...

ntah nye.. ada beli adiah untuk ai tak? hoohohoho

meay. snm said...

argh!!
jeles!

ViNiL said...

hehehe... adesh...


kak ana : untuk diri sendiri pun
ndak ada... hehe

bangcaq : huhuh relax2 aja...

meay : hahah nanti aku tunjukkan gambaq disana ya! (^_^)

zub said...

beshnyewwwwww... bile nk gi lg?? nak ikut ley?? hehe...