aku cinta dia...

isk isk sekrang nih ngan duk angau kat dia...
tangkap lentok beb kalau dapat,,,
komporm aku usap2.. belai2...
bangun pagi nak peluk, kiss skit..

dah lama dah aku nak tackle dia nih..
tapi segan la..
almaklumla, aku kan lelaki...
ada sifat pemalu kalau bab2 nih...

tapi aku harap dia tak berpunya lagi...
sebab aku rasa aku layak sangat jaga dia...
aku rasa dia akan bahgia ngan aku...

kalau aku dapat dia..
aku akan pastikan dia tak akan rasa sedey...
aku takkan biarkan dia kena hujan atau panas terik skit pun...
aku nak bawak dia kemana je aku kuar...
aku tak kan tinggalkan dia kat umah sorang...
sebab aku sayang dia....

harap2 doa aku dimakbulkan...
moga aku ada jodoh ngan dia...
aku akan pastikan dia menjadi milikku...


walaupun aku tau dia tak cantik..
tak boleh bercakap...
tak leh wat kerja ruamh...
tapi aku pasti dia dapat membahgiakan aku....


inilah DIA...~~~~ (^_^)




pandangan dari depan...



dari atas...

dari side tepi....(ada cutting nih... hik3)
p/s : penulis dah masuk air nih.. hahaha

10 koMeN:

meay. snm said...

ahahaha
memang

iRa said...

haha the moment sha bace tajuk dye pown da rasa nak tergelakk.. hahah

yOnnA said...

menyampah!!! :p

ViNiL said...

meay : huhu pe kata ko adiahkan kat aku...

ira : isk isk jangan gelak... betul2 nih luahan perasaan... huhuhu

akak wida : hehehe biasa la kak.. nak berangan skit.. nak dapat susah kan.. huhuh

neko13 said...

ahah! sudah jatuh cinta~
tamron affordable la...huhu~ i pule msh xdpt tackle si pojaan ati ku..T_T

M@YaZ said...

tawaran installment baru di buka. Mai KL raya cina ni. Kita angkat. Bulan2 leh bayar berapa? Wakak, bungai mau ada na~

ViNiL said...

cik odah : heheh sabar ea... benda yang besh mmg susah nak tackle...

bangcaq : huhuuu tuh yang dinanti2kan...(^_^)

Muhammad Azli Shukri said...

fuuuh..mengidam ni..

eppygurl said...

lorr..da ade yg canggih. stil mau lg? haha. anyway. intro kamu sgt best.wakakaka

ViNiL said...

hehehe ntah la.. dah angau kan.. semua keje wat tak kena...