barang baik punya... serius nih...

isk.. betul cakap org kan...
first step sangat susah...
arituh aku terbca artikel...
semua benda yang senang pada awal nya ia sangat susah..
tak caya?
ok.. kita tgk dari sudut bawak kete... first gear jugak org susah nak masuk, control...
tapi bila dah lepas first gear.. semua nya mudah... tak payah nak control sangat clutch ngan minyak...
dari sudut penulis lak..
rangkap pertama adalah sangat sangat sangat susah nak diterbitkan dari minda...
walaupun dalam pemikiran kita masing2 nih ada banyak idea bertebangan... huhuh~~~~ (^_^)


so cuti aku dah start sudah..
arini aku dah mula menghabihkan cuti aku dirumah bersama keluarga...
biasa la kan.. anak mithali.. hahaha ''padahal lambat gak balik umah''...
assigment group nak kena settlekan...
buka sem ada mid sem test... adesh...

huhuhu aaa lupa lak..
kita masuk bab barang baek aku nih lak..
isk isk isk... sebenarnya aku tak ske sangat ngan team nih mula2 dulu...
sampai skrang nih la..
tapi pe nak wat kan.. dah diorang nih duk asyik menang jew..
huhu aku still peminat newcastle...
terima kaseh kepada sahabt sek aku...
sebab tlg tunaikan pesanan aku...
saiz ngam... design cool... harga berbaloi dari beli kat malaysia.. heheh tq3....


~~~~~~~~~~

yeahh... mengancam beb....



dari sudut lain lak... perghh melelehhh...



p/s : hahah penulis baru pakai 2 kali... takut beb nak basuh kat kolej... kena songlap... nagis aku...

0 koMeN: