hemo hemo hemo~~~

hik hik hik..
ucapan terima kasih yang terbanyak sangat kat dunia nih kepada abg aku...
kerana kesudian beliau memberi adiah sempena hari lahirku yang akan menjelang 2 bulan lagi(ye ke ?)
adiah yang sangat bez.. tak terkata aku bila parent aku bawak balik adiah nih dari selangor..
huhuh comey giler... mmg best... macih bangcaq!!



p/s :pasni mungkin ada lagi kut...


* ' kak, juz have a little prob skit nanti adk call ea'...

4 koMeN:

meay. snm said...

dude! cantik!
hehe
haaaaaa
ke21!!!

yOnnA said...

nevermind..

neko13 said...

vinil show off lagik! haishhh..

M@YaZ said...

ho ho .. leh gak bagi sebagai hadiah besday .. tapi .. sempena besday bg cak ni nak bagi apa ek? mesti lebih kurang harga dia kan kan kan?