kenduriii...(^_^)

skrang nih musim kenduri... memandangkan cuti sekolah.. aku bajet komporm highway pun jam teruk... tambah2 waktu malam.. haha semua rakyat malaysia kan ske subsidi....
murah nye pasal..~~~ hooo termasuk aku ek? haha myb kut...
myb ada yang nak jalan2.. abihkan cuti..
ada yang keje nak cari pendapatan lebih....
so pape pun terpulang kat diri masing2... jangan wat keje yang salah udehh...

aAAaa penat... tadi siang gi makan kenduri.. hoho jauh beb.... bertolak dari alor star...


terus ke... hehe perlis.. wohoo lama sangat tak gi perlis... dulu zaman aku matrik.. sini adalah heaven bagi ku.. ahaha heaven ke?
gila la malaysia.. nak wat macam mana.. kenduri nih semua orang berharap agar jemputan yang diorang panggil semua mai kan...
nanti time kita kenduri sapa lak nak mai kan kan?


so bla dah abih makan kenduri... hohooo terus ke UUM... nak jumpa makcik haku... mak aku nak settle pe ntah.. then jalan2 sekitar kawasan.. huuu, best2... cuti2 nih banyak pak arab je aku nampak... ~~~ universiti diorang kut.. haha

bla dah tak tau nak wat pe...



sebelum perjalanan....~~

request adik aku... huuu~~ tunaikan je la.. (^_^)


kak ana, umi, dikna n bangcaq...


p/s : ngah pikir sok kat kenduri ada lauk pe ek.. hahaha (^_^)

0 koMeN: