urban?... atas demand? hehe

hehe time aku upload nih pun aku rasa nak gelak je..
bukan hape... time kuar tadi pun dah asyik duk pikirkan tajuk untuk posting lagi..
haha urban okeyyhh...
theme nih pun atas tribute kepada seseorang..yang hanya kami semua kenali sebagai 'i'..
hhoho.. kena tahan gelak nih..





tadi kuar ngan budak budak sengal+gile+jakun+urban(perlu ke? (^_^))+havoc..
but yang penting semua hepy...
4 d first time aku sampai Pavilion@tempat orang kaya...
haha tak caya? cuba la korunk masuk.. komporm korunk leh lepak kat kedai buku.. pakson.. times... hermm.. kedai lain? aaa macam scary je beb nak masuk...
milo ais RM3.10... hahah kodi beb..

tapi nak makan kat sana pun kena ada skill.. hhohoho trick nih dilakukan oleh kami yang jakun nih...

mule2 budak2 nih semua kumpul kat times square... then pas isi perut.. gerak gi pavilion...


hahah kesah pe ngan kamera besar tuh kan? budak budak nih mmg tak kesah...

haha sebelum memulakan perjalan yang hebat~~ tak caya tanya ecah.. hik3..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
dan bila pavilion nih mereka yang punya...



*aku tak termasuk ea... (^_^).. diorang je...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------


dari satu tingkat ke satu tingkat....





pantang ada ruang dan masa yang terluang.. mereka akan... aaaaaa.. pose? hermmm



n bila dah semua jadi jakun.. ngan selamba kodok nya....

khal : aspa, cermin beb.. (sambil tersenyum) * korunk leh imagine watak kucing dalam shrek 3 tuh...

aku : haha set.. selamba dah....

n terhasillah..


cermin tuh sangat besar... hahah padahal untuk sape2 yang nak test spek kat kedai tuh...
lepas snap skeping 2.. terus blah wat tak tau.. hahaha korunk mmg kodi~!


skeping lagi sebelum pulang...



hahah part nih aku tak leh blah... pak guard tuh sound kitorang lepas dah snap 5-6 keping gamba.. hahah bila dia tegur.. aku pun cakap la... ' owh ye ke? ok tak tangkap dah'.. hahah
padahal aku rasaa semua orang yang datang komporm bergamba depan nih...



*gamba diupload fresh dari kamera.. n posting sebab permintaan.. heheh

p/s : tangkap la gamba puas2.. hahah kalau kena sound wat tak tau je... kan kan kan kawan2 ku... huhooo

11 koMeN:

s said...

hahahaha...
aspa..ko mesti hampa coz tepon aku tak angkt kn????
kn kan????
hahahaha....hp aku ader kt bilik mak aku ngah cas n time tu aku ngah nyenyak di ulik mimpi indah....lagi pun time tu takder kredit...mlm yg ko ckp tukar port tu aku nak ckp aku tak ley p coz aku tak tau jln nk p sana...
kalau mid tu ok lagi....
pape pun tgk korg heppi tanpa aku
ahahahahahaha

gadis lensa said...

cepat gile update...
haha... takpe2 aku nye nye tunggu pic len dr kao ye...

btw.. aku sampai je umah trus tumbang beb... haha...

ViNiL said...

bob : agak la.. huhuh aku pun pegi nek public transpot je beb...

khal : thanx still datang although ko demam... heheh

SwEetForEst said...

sonoknyer jenjalan ngan kengkawan..

ViNiL said...

SwEeTFoResT: hehe sebab kitorang lama dah tak jumpa.. dkt 2 tahun dah...

akak said...

posting sebab permintaan eh?

oh.nice :)

♥ p a a n i ♥ said...

hahaha khal pantang tgk cermin???

gadis lensa said...

oh.. mmg benar wahai cik paani..

ViNiL said...

akak : hehe.. yup.. nanti adk cter ngan akak...

farhani :hohoho kamu lebih mengenali khal...

khal : aku diam je.. keh keh keh

sarahmeay.snm said...

haaaaaa. syiok2! nanti kita lepak lagi oke? mahu gambar lagi wehhh!

ViNiL said...

huhuh nak amk kt ne?