blurlbb..

hahaha.. topic entry yang aku sendiri tak paham...
sejak kebelakangan nih.. especially lepas aku demam ngan selsema..
kepala aku jam teruk seh.. *damn...
ntah la kenape beb...
gua pun tak paham dah... huhu

dekat 5 orang dah cakap gua ada $%^&$#*.. hehe hanya gua yang tau dan mereka yang cakap..
sebab kepala gua tak abih2 la bengong nih..
keh keh...
so petang tadi gi training ngan dak dak football kolej aku.. hahah lama gle tak men atas padang rumput~~ wuhooo.....



sangat penat.. haha dah la men macam harem~~!
pastuh tak sempat nak ilang penat.. gua terus chow balik umah...

gambo diorang time men friendly nih...


kali nih, time aku balik umah.. 4 the first time aku sempat capture sunset...
hahah apahal rajin aku bawak kamera pun aku tak tau..
seperti gua cakap kat atas tadi... gua pun bengong skrang.. hahaha fening2...



edit pun macam harem je.. haha sory la.. malas sangat..
mood pun takde..
letih bangat sehh...
mau tido je nih..

p/s : aku nak relax~~ huhoo... penat sangat idup dalam kampus...

0 koMeN: