Tribute to....

besok cuti.. haha so seperti biasa..
aku akan melopong sendirian di pagi2 hari..
main game... surf internet.. dan bermacam2 lagi...

keadaan sunyi di kawasan aku berada dipecahkan oleh lagu2 berkumandang dari laptop kawan2..
memainkan lagu2 baru.. n lagu2 best..
semua ada..
akhirnya masing2 tertewas dengan kekuatan dalaman oleh tilam yang empuk dan bantal yang lembek...
hahaha
sangat pelik seh ayat2 aku skrang nih...

huhu.... kepala haku ske sangat menyakitkan dirinya..
berdenyut je..
nak kata tension.. hermm tak kut..
aku hepy je...
ntah la...
'
akibat kebohsanan yang melampau di pagi hari... so aku nak dedicated this entry to 'dia'

entry kali nih aku tujukan untuk dia...
dah lama dia ngan aku...
kadang2 aku tinggalkan dia..
myb sebab tuh dia pun tinggal kan aku skrnag...
tapi aku tak kesah..
kerana pengganti dia sudah ada dalam pilihan aku skrang nih...
pernah dulu dia cantik, menawan, sangat berjasa kepada aku...
aku dah sangat lama ngan dia..
tak sangka semudah nih dia tinggalkan aku...

selamat tinggal wahai


selipar jepon


p/s : hahah aku dah buhsan tahap gaban nih.. n dia dah teman aku dari form 2.. huhu

3 koMeN:

M@YaZ said...

Cuba beli tali besaq dan ikat .. cantek hooo ... ikat dua2 .. santek .. bakaq skit bagi ikatan tali tak lucut ..

ViNiL said...

hahah nak try wat gak~~

Anonymous said...

har3...