Tutup sudah~

cuti? huh..
huh.. nape la tempat aku belaja pun kena..
adesh.. sangat tak besh sungguh cuti nih..
although kat luar sana.. aku pasti ramai yang ske..

paling best aku baca kosmo edisi utara,,,
hahah
"uum 'melepaskan' 20000 pelajarnya" (erk.. aku lupa gak ayat sebenar,, lebih kurang la)

lonely...

kawasan uum sangat sunyi.. time nih baru jam 8.. hohoh leh bayangkan la..
selalu nya.. kul 8.. komporm bas stnd tuh penuh.. sebab kelas kul 8 malam pun ada..

aku membayangkan kemungkinan tiada la cuti mid sem bulan 8 nih...
apakah itu akan terjadi? hahah gila~~ aku nak cuti bulan 8 gak..
alahai... abih semua keje aku tertangguh...
semangat nak wat assigmnt terus pudar..

semalam aku stay semalam kat kolej... ingatkan nak balik.. tapi macam dah malam je...
so aku saje je lepak2.. nak tgk suasana orang dapat cuti secara mengejut..

kat luar u pun dah banyak gle bas tunggu...
korunk bayangkan la..
orang yang beli tiket bas malam.. dapat naek bas jam 10 pagi esoknya...
aku pun tak paham...
n itulah yang terjadi.. kat kawan aku...

n part paling best... hahah tido lewat..
men game.. ramai gak member aku tak balik...
n bangun pagi tanpa bunyi bising...
tandas yang kosong.. tak payah beratur...
huhuhu... best gle..

everything quiet
hahaha hanya ada aku ngan kamu wahai traffik light...


p/s : selamat bercuti semua....

8 koMeN:

khaL_eLLa said...

cuti... cuti.... haha...

aku pn tak suke cuti ni...

byk keje tertangguh.. adei la..

weh aku nak ko aja aku photoshop ni..

ViNiL said...

boleh la sket2...
nanti jmpe ko bawak ke laptop.. aku ajar apa yang aku tau~

Neko D. 13 said...

cess..ingat nk tutup belog dah

ViNiL said...

hahaha.. wat suspen je kan?

akak said...

adik.sumpah simple gila!! hahhaa..
cun ok! maintain layout ni eh

ViNiL said...

hehehe.. owkey kak...~~(^_^)

..::mrsMeme::.. said...

tp kolej kt uum x ditutup kan?
cuma klas saje ditangguhkan...

ViNiL said...

aah~~ hehe kawan vinil banyak lagi kat sana... kalau bosan vinil balik la sana~~ dekat je pun ngan umah..