Pagi aidilfitri...

aha.. citer pasal pagi raya lak nih..


malam sebelum pagi raya..

perghh susah seh nak lelap mata.. kasik wat macam macam dah..
at last lepas pekena kentang bakar.. hahah sebab aku masak pakai oven je.. keke then tulun mak aku balut2 ketupat sket..
then mandi + solat.. hahah baru ler aku leh lelap mata.. tuh pun kul 3++ gak la..

aku nih lak jenis kalau nak tido cepat.. kena bantuan hayat beb.. hehe macam pasang lagu2 ke.. pasang citer2 tak best.. perghh layan la mata aku nih..

-------------------------------------------------------------------------------------

pagi raya..

hehe aku berjaya bangun awal.. haha pukul berapa tuh tak yah tau la kut... kang aku bangga lak.. akakkaka~~
pastuh abah bagi kain pelekat baru.. huhuh mula2 ingat nak pakai sekali ngan baju melayu aku.. pastuh macam sayang je.. terus je sarung baju melayu aku tuh.. hahah

baju raya aku pakai tahun nih bukan baju raya aku sbnrnya..
baju nih pun aku dapat sebab nak masuk pertandingan nasyid.. so group aku pakai duit yang dapat dari pertandingan2 sebelum nih untuk beli baju bagi ahli2 group pakai..
haha n baju nih aku baru pakai sekali je kut.. masuk pagi tadi jadi 2 kali..

lepas siap2 semua.. sesi bermaafan... hehe kali nih raya kat umah aku kureng sket la.. beraya 4 beranak je.. so banyak masa dihabiskan melwat sanak saudara di kampung~~ huhuuuu~~


my parent

umi ngan abah

pagi aidilfirti

yeah yeah selamat hari raya..


* bila tgk balik gambar2 nih aku rasa macam nak kena beli tripod lak.. isk isk.. tripod ke lens.. hahaha azfar oiii~~beli ikut keperluan~~ jangan ikut nafsuuu...


regards,
azfaryaacob

4 koMeN:

aiai said...

apekah...tulun umi balut ketupat? har3...

aiai said...

apekah...tulun umi balut ketupat? har3...

ViNiL said...

aiai : hahah biasa la.. ko nih macam tak caya la plak aku wat keje umah.. keke aku tau siapakah dirimu ...

Fikri: Kacaknya! said...

siyes doh, muka adik kau mcm muka kau pakai tudung,

eh, tak.

Muka kau mcm muka adik kau takpakai tudung.

Eh? Kembar eh.....