Shoot...

Tag ALong with Abg Aki


2 hari lepas.. aku join abg aki shoot wedding..
banyak sangat benda aku belajar...
keke kena racun ngan body semi pro siap.. ampeh.. adesh..
seb bek body amatur aku nih dah sebati dalam hidup aku...
myb untuk jadikan second body masa depan je kut..
nak jual untuk upgrade macam tak je.. heheh jauh pikir noo...

majlis perkahwinan antar hani dan eddy
serta fakhrul dan widad...
widad nih adik gurl kepada si eddy...
2-2 pasangan nih sangat sporting dan best...
pantang nampak kamera.. ekeke mesti senyum.. senang berkerja ngan diorang...


Tag ALong with Abg Aki

n first time shoot kat kole kedah.. huhooo.. untuk pengetahuan semua.. walaupun aku duk kat kedah.. n kg aku berhampiran sangat ngan kole kedah nih.. aku tak penah masuk pun kota kole kedah nih..
ada benteng kubu lama... n kawasan tuh sangat best untuk wat outoor photoshoot...

Tag ALong with Abg Aki

sebab aku nye flickr dah nak capai limit free tuh.. myb tak banyak post bergamba lepas nih.. hehe lepas upgrade nanti mungkin akan kencang balik~~ hahahaha(^_^)

p/s : hahah ada kemajuan aku men flash skrang.. kekek terasa nak angkat lak lepas nih...

regards,


azfaryaacob
ym : Mr_ViniL
email : ViniL_88@yahoo.com

0 koMeN: