Settle...

DSC_4040

Alhamdulillah... settle keje aku time cuti...
walaupun last day cuti baru leh settle smua...
harap norashikin n farizan dapat album nih nanti..

DSC_4036

kebanyakkan aku nye album... aku akan kasik simple n nice je untuk memandang...
kengkadang ada orang ske satu page penuh ngan gamba...
but bagi aku .. kasik simple n ada perjalanan sesuatu majlis tuh lagi bermakna...
nak select gamba pun dah pening..
harap diorang suke nanti...

DSC_4042

setiap event yang aku cover kebanyakkan aku akan kasik FOC outdoor session...
sebab bagi aku... gamba untuk sesuatu majlis tak lengkap kalau tak de outdoor...
sebab ngan outdoor aku leh nampak keriangan pasangan tuh..
nampak diorang enjoy.. heppy..


p/s : sesi pembelajaran sudah bermula.. heheh all the best to kawan2...

regards,

azfaryaacob
Phone : +60194762428 | +60175130878
YM : Mr_ViniL
Email : ViniL2405@gmail.com

0 koMeN: