Induction Day at Penang...;.

so pada 19hb yang lalu... aku join rakan muda uum untuk induction day for heritage n street shooting...
bertolak jam 7 pagi.. muahahaha...
malam tuh tido kul 4 pagi... so mmg sengal la dalam bus mini tuh...
dah la setiap lopak dia redah selamba kodok je.. ampeh..
gua duk belakang skali lak...
tapi semua tuh tak halang aku nak tido... sedar2 je aku dah sampai george town.. hahaha how fast...
mule2 ingat nak call my sis.. tapi dengan memikirkan aku hanya jalan kaki je dari tempat2 ke tempat.. so aku tak mo kaco my sis.. hehe

mmg penat.. but totally happy...
first time shoot street...
n it hard then u can imagine... huhuhu susah tul nak cari moment.. mmg memerlukan kesabaran yang amat~~ haishh....

so kat bawah nih ada sbahagian daripada gambaran yang aku dapat collect kat sana...
tak banyak aku snap... sangat sedikit berbanding masa yang dihabiskan... dari kul 9 start shoot sampai kul 7++... include penutup...

hehe mayb aku tgh mencari2 lagi apa itu maksud street n heritage...
so kena banyakkan lagi wat research nih.. hik3..

DSC_5500

DSC_5619

DSC_5444

DSC_5621

DSC_5564

DSC_5624

to be continue...


regards,

azfaryaacob
Phone : +60194762428 | +60175130878
YM : Mr_ViniL
Email : ViniL2405@gmail.com

5 koMeN:

Neko D. 13 said...

lorr...dtg penang ke...haha

aiai said...

aiyer bila pi nih!
huh huh jeles!

ViNiL said...

neko : aah.. hehe...

aiai : lama dah.. hehe

akak said...

eh.ya allah.akak baru baca post ni T____________________T

adik candid kat mana ni? ishh.lain kali adik dtg la sorang.boleh dating2. i miss u dearrrrr!

ViNiL said...

akak : hehehe ok kak nanti2 la ea....