Potraiture : Hanif & Fathiah

berlaku secara tiba2 di bilik air kolej aku...

H : weh, tangkap gamba aku ngan dia leh?
AY : boleh je... bile nak?
H : bile2 ko free....
AY : esok ar... esok selasa.. cuti kan?
H : boleh2... petang keyh...
AY : set..


AY* adalah aku..

---------------------------------------------------------------------------------------------------
then terus aku mandi n wat research skit...
outdoor portraiture bagi aku sangat mencabar.. hehe sebab bagi aku mimik n reaksi muke tuh paling penting... n aku still belaja lagi n berfikir untuk kembangkan idea n ilham aku...

so hopefully u guys enjoy the pictures....

DSC_5180

DSC_5148

DSC_5143
ahahaha plz ignore bankground...

DSC_5175

DSC_5311

DSC_5232

DSC_5251


DSC_5249

DSC_5155-Edit-2

DSC_5186

aku shoot semua nih RAW.. haha so bile aku nye C n D partition dah hampir full..
mmg skit jiwa nak tgk n edit... haiyark.... padan muke aku~~~!

badan aku mengalami keletihan yang melampau dak kekurangan air rasanya... so mood editing aku mmg totally out...

CnC are most welcome....

p/s: still studying to create sumthing new n fresh...

regards,

azfaryaacob
Phone : +60194762428 | +60175130878
YM : Mr_ViniL
Email : ViniL2405@gmail.com

0 koMeN: