proses pembelajaran..

outing petang tadi yang dianjurkan oleh otai2 photog daerah utara nih...
abg mady.. abg shairol concept, abg zaidi, ang art... abg zaidi.. huhhh ramai lagi...
bertempat kat tempat belajaq aku... n model pun dari kalangan rkyat macam aku.. hahah 'student'...
kali nih ada 4 orang model turun... huhu ramai bukan? hik2...
so layankan je la gambaq yang sempat aku snap...

Fadhila Marziahany in making....


DSC_5009
delighting u always...

DSC_4927

DSC_5047


DSC_5052

">DSC_4959

so aku akan upload dari masa ke masa...
for the first time aku shoot RAW n it RAWKS...
best shoot RAW nih... editing pun jadi mudah...
but kena install plug in dulu.. sebab ada yang tak leh support ngan software yang sedia ada....

p/s : aku masih mengasah mata n angle... harap dapat memajukan diri aku lagi.. amin..

regards,

azfaryaacob
Phone : +60194762428 | +60175130878
YM : Mr_ViniL
Email : ViniL2405@gmail.com

0 koMeN: