macam mana ea?

DSC_8737


okeyh... cuti sem nih mmg sangat bermakna bagi aku...

1- sebab aku dapat tambah berat badan ngan senangnya.. hahaha naik la dalam 200g... isk isk...

2- dapat jaga abah + umi...

3- hehe dapat beli la skit barang2 demi kepuasan diri sendiri...

4- dapat hadiah birthday~~ hheheh

so semalam bile buka satu email nih.. ada kawan aku tanya pendapat aku... dia nak pause kejap.. rasa tak de mood.. tangkap gambar semua tak menjadi...
hermm.. aku rasa dia baru lagi... at least tak lepas pun angka 12 bulan@1 tahun...

dan dia tanya macam mana aku leh maintain je..

bagi aku senang je...photography yang aku terjebak nih datang ngan hati yang penuh minat dah rela.. bukan sekadar nak tangkap gamba cantik2 dan tayang...
dah aku tak pikirkan nak duit je bile dah terjebak dalam bidang nih... yup.. for most bidang nih leh kembalikan modal kita laburkan ngan mudah je... aku percaya.. duit modal kite tuh akan datang.. walaupun lambat...

just enjoy ur self n be urself.. jangan cuba jadi macam orang lain... ye.. kalau dah ada idola or benchmark.. boleh jadikan rujukan.. tapi jangan jadikan diri anda di bawah bayangan idola anda tuh.. try to be different from other..

azfaryaacob
+6 0 1 9 - 4 7 6 2 4 2 8
YM : Mr_ViniL
Email : ViniL2405@gmail.com

0 koMeN: