Canon Ae-1 with 50mm

komporm aku wat CLA nanti.. heheheh nway bangga kejap aku tgk hasil first roll...
sebab aku bajet komporm akan gelap la.. sebab kamera lama tak penah servis langsung...
batery pun aku DIY sendiri.. haha balut pkai saletep wiring je..
n aku rasa mesti akan ada prob sebab dalam mmg komporm berdebu sangat.. aku blow skit2 je... dan metering kamera nih dah gelong... asyik kat 1.2 je..adoii...

so bila antar semalam... dalam kul 3 lebih.. dia cakap dalam kul 8 siap... hahaha tup2 aku leh lupa nak amik.. so postpone sok nye...
sebelum keluar ngan nurul... pegi amik n aku senyum je.. gamba semua ok... just ada slack 1-2 gamba.. tuh pun aku tak tau sebab pe.. myb body leaking or kedai tuh develop gitu2 je...

haiyark.. so layankan kan je la antara gamba2 yang aku snap...


013_11A

024_22A

001_00A

We can trust them

Lonely

breakfast need


azfaryaacob
+6 0 1 9 - 4 7 6 2 4 2 8
YM : Mr_ViniL
Email : ViniL2405@gmail.com

0 koMeN: