aduh...

DSC_8674


waduh... bayangkan dari jam 8 malam aku tunggu kat terminal 3 subang jaya... jam 11 baru leh take off... adoi...
naseb baek banglong n kak zura temankan sampai jam 9.30.. tuh pun aku ingat jam 10 dah leh take off.. tengok2 retime lagi sampai kul 11...

waaahh... 3 kali retime... n naseb baek still leh take off... n sampai alor star jam 12.15 pagi.. wahaaa... sangat lambat bukan...



DSC_8668


5 buah flight n 4 destinasi semua kena retime... wakakaka.. sangat ramai... n sangat buhsan.. dah la takde wifi... adoi... sakit2...

p/s : menanti abah n ummi datang esok.. yahooo~~



azfaryaacob
+6 0 1 9 - 4 7 6 2 4 2 8
YM : Mr_ViniL
Email : ViniL2405@gmail.com

4 koMeN:

paai said...

bapak r.aku dr kul 5.20 4rom as retime 9.50 retime lgi kul 11 br blt ta8 off.smpai kl 12 lbh.pnt dehhh...bohsan

tembume said...

eh?
bukan ada wifi ke?

aku pnh connect je..

ViNiL said...

fatin : hahah tau takpe buhsan teramat... dah ramai lak tuh orang... sesak je..

ViNiL said...

bume : ada.. but tak leh connect.. kena bayar... aku dah masuk semua unsecure nnye wireless.. semua tak leh.. wuhooo... panas tul..