kesibukan melanda di saat2 akhir..




yeah... sem nih merupakan sem terakhir aku di uum...
wehuuu best ada.. tak best pun ada....
mungkin aku akan merindui saat2 bersama kawan2 disini...
men dota sampai ke pagi... hahaha wat assignment last2 minute..
study ketika minggu exam telah tiba... dan macam2 lagi..
but the memory will remains alwys in my heart....

owh.. mungkin gamba tak berapa nak dipostkan sejak kebelakagan nih...
ini semua adalah sebab flickr aku dah cukup limit... sampai skrang ada 2 acct.. takkan nak tambah satu lagi kan..
jenuh aku nak manage semua......

next week minggu study week...
time tuh jgak lah minggu konvo..
n aku rasa konvo kali nih paling meriah....
banyak artis... banyak aktiviti serta banyak sungguh persembahan filem serta persembahan...
ada moto besar lagi tuh.. wakakak

so kepada kawan2 semua.. enjoy ur student life....
life part paling best~! seriuss...

0 koMeN: