minggu penat...



ahahaha makin nak exam makin sibuk skit...
btw buhsan gak skrang nih... hari hari dah hujan sudah berlalu..
kesian bebudak yang konvo sesi ke 5 dan 6... terpaksa ditunda sebab bajir kilat melanda kedah dan perlis...
so perjalanan banyak tersekat akibat jalan kena tutup...

paling aku sedih ada satu family dari sarawak..
time aku nak shoot diorang... seperti biasa kena shoot resit dulu untuk memudah kan nanti nak select n editing + postage to owner... time aku shoot resit tuh baru aku sedar... family tuh dari mukah sarawak.. bapak jauh...
tanya2 lagi.. rupanya 6 orang family tuh datang nak tgk anak convo sesi pagi... tapi tak jadi sebab ditunda...
aku rasa kurang2 dekat 10k kut diorang dah abihkan... tiket flight + penginapan...

haishh sedih2...
kuasa ALLAH.. tak leh wat macam mana...
tapi for the first time gak la aku dgr konvo terpaksa ditunda....
takpenah2 lagi aku dengar penah terjadi kat mana mana u kat malaya ni....

changlon ternggelam kejap... jitra naik air... alor star pun kena tempias... dgr kata sampai ke pendang... dan lain lain tempat...
moga semua family sabar hadapi ujian ALLAH ini....

so 3 hari memenatkan sudah selesai.. skrang tinggal sisa sisa hari tuk study sblm exam....
all the best kawan2...
adios..

2 koMeN:

aiai said...

uik...apekah gambar di board itu? jeng3

ViNiL said...

hahaha