hepy birtday to anabest and bla bla bla..

hEpY BiRtDaY To AnAbEsT


hepy birtday to my bro's wife...
ahaks.. kak ana... hepy birtday to u...
sweet 24 kut... aku men agak2 je.. nak tanya aku rasa dia sebaya je ngan abg aku nih.. ahaks..
betul tak? hehe
semalam semua2 kuar ngan celebrate birtday kak ana sekali.. huh makan pizza..
cian dia.. terpaksa makan gak kut.. sebab kak ana nih kureng skit cheese nih... hehe takpe2 mushroom soup kan ada... huhuuuuu
so aku doakan dia panjang umur.. berbahgia ngan suami tercayang.. aceceece,,
murah rezki.. n semua semua la...

coming up birtday is my mum n oldest bro..
hahah walaupun birtday aku lambat sangat2 lagi...
nak wat wish list ar.. :
  • sb800..
  • wide lens..
end......




hehehe
so citer pasal kamera nih... aku kasik tau skit magik yang kamera nih leh wat.. kalau kita berpatah balik kepada blog aizatemon yang first entry sebelum entry mandi manda tuh... aaaa yer ker? (?_?)...
haa senang skit.. hak nih kan.. gambo yang kat atas nih.. sebenarnya diambil dalam keadaan yang cerah.. ahaha mesti agak terkezut kan? haaa tuh sebenarnya hakikat yang betul...

haaa.. yang nih pakai available light.. haha tak menggunkan flash... kira nya nih yang disebalik tabir laa...
dengan menggunakan sebijik flash ... korunk leh wat macam gambar diatas.. diorang panggil teknik CLS.. means creative lighting system kut.. haha aku men bedai je,,,

p/s : hehe bukan aku yang amik gambo tuh.. credit to official photographer.. bro najib... gambo tuh dia yang wat.. ahaks..

0 koMeN: