Selamat Hari Raya Eid Adha..

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA...

salam,
semua umah islam seluruh dunia menyambut hari yang mulia nih...
bagi haku.. raya kali nih meriah.. sebab ada org baru dalam family haku.. hik3..
so pas nih tak tau la leh beraya bersama2 dengan semua ahli keluarga aku termasuk wife abg aku..
harap2 kitorang dapat beraya bersama2 lagi nanti.. tak kesah la datang lepas raya sekalipun.. janji leh beraya kan kan kan?


depan masjid di pagi raya..

pagi tadi aku ngan ngan ummi,bangcaq&wife, serta adik... solat hari raya kat masjid Al-bukhari..
masjid nih dah jadi landmark n trademark kedah dah sekrang nih selain masjid zahir..
besar masjid nih... hehe bleh wat rehat la kat kawasan tanah perkuburan masjid nih.. sebab cantik sangat2... landskap, ngan kubur tersusun rapi.. perghh... mmg mendamaikan...
juz kekurangan tentang masalah pa system dia je.. ntah sebab pe ummi cakap khutbah tak dgr..
heh tak kesah la.. sebab bukan solat raya nih tetiap ari kan?

  • umi adik n kak ana... after solat...
besok kat taman aku nih ada diorang wat korban.. huh 9 ekor tuh.. power sehh...
hik2 abah suroh aku bangun awal.. ahaks.. bley ke? hehe tak kesah.. asalkan ada niat n semangat kan kan kan? keh2...

kepada kawan2, rakan2, sahabat handai..
sy disini mengucapkan selamat hari raya aidil adha..
maaf zahir n batin...

p/s : hehe asalkan raya kan.. mesti ada wit raya.. n d bez thing aku dapat duit raya hari nih..
yuhuuuuuuu (^_^)

0 koMeN: