isk isk isk...

semalam time aku minum ngan kawan2, lebih kurang dekat kul 6++..
sempat gak aku tgk malaysia lawan thailand..
aiyarkk.. kalah jugak.. but tak nak salahkah sesiapa pun..

kekalahan 3-0 seperti dijangka sudah oleh hampir 80% peminat bola sepak malaysia..(aku agak je :-)...)
kalau yang tak sempat tgk bleh review kat cini......

so aku godek2 la berita2 yang panas.. hehe saja nak cari paper nak tulis pe lak..
so semua2 leh baca berita kat sini...

bila terbaca artikel nih... herm aku rasa agak pelik gak.. tapi tak kesah kalau coach nak bagi second keeper jadi first eleven.. mungkin kita patut bagi peluang kat setiap org yang ada dalam bangku simpanan main bola jugak kan?.. tapi aku still berharap moga helmi eliza tak mudah putus asa..

biar tak dapat tempat kat skuad kebangsaan.. asalkan dia leh perform well kat liga domestik...
hehe jahat sehh aku.. tak kesah pape nak jadi.. janji dia leh jaga gawang gol kedah agar tak dibolosi ngan mudah...

p/s : hehe penulis tgk malaysia ada banyak jugak peluang nak score.. tapi takde lak komen kat
diorang.. huhuuuu

0 koMeN: