masih belum sempurna...

so for this entry.. aku nak upload skit gambo abg aku yang sulong nih...
reception wedding.. hahaha yer ker? aku men tibai je ayat tue..

upacara akad nikah berlangsung pada 29 nov... lebih kurang jam berapa ntah.. yang aku ingat kitorang bertolak dari umah kul 11++.. so ke perlis dalam 1jam atau kurang... dalm kul 12 la kut...

so bila dah sampai masjid.. khutbah kahwen dibacakan oleh tok imam merangkap wakil kadi..
hahah khusyuk sangat dgr khutbah nie.. ahaha nerbes la katakan....

then.. upacara akd nikah.... dengan sekali lafaz... abg aku berjaya di ijabkabulkan.. keh keh keh...
* perhatian kepada bakal suami dan yang menggatal nak jadi suami.. hahah senang je pun lafaz dia... ahaks..

then trus tukar baju raja sehari.. hahah baru aku tau beb.. baju akad nikah ngan bersanding nih len... selalu nyer baju akad nikah nih.. tempah sendiri.. kira ukuran baju badan sendiri la...
hik2....


so majlis makan2 bermula lebih kurang jam 2++...
hujan renyai2 time tuh.. n guest wat.. kat majlis tuh.. aku terjumpa....






nih haa... normala samsuddin...isteri kepada azmi khalid nih.. huhuh untuk pengetahuan semua.. azmi khalid tuh rupanya sepupu kepada kak ipar aku nih.. hahaha patut ler diorang datang.. sempoi giler...

n bawah nih gambo time diorang nak hantar rombangan pengantin lelaki.. aaa maksud aku .. family aku la... hahah

4 koMeN:

iRa said...

lawa gambar2 tuh smuaa...

ViNiL said...

takde la.. biasa je...

hazel said...

cantek la gambar ni lepas edit....

ViNiL said...

tak edit sangat.. sebab kdg2 tu tak jadi lagi buruk...