terus menerus...

ok ok... sambungan entry before... aku upload skit lagi gambo yang latest..
hik2... sebenarnya kalau blogging nih.. tak de gambo pun tak bez gak kan kan kan?
haha sebab stiap kali aku masuk blog owg len.. aku redah2 then baca diorang nyeer entry...
kdg2 tuh susah nak gambarkan apa yang diorang nak maksudkan tuh tanpa gambar..
gambar yang boleh membawa gambaran tentang apa yang si dia nak nyatakan...

heheh asal skema seh ayat aku nih...
dah 3 masuk 4 hari dapur umah aku jarang berasap pada waktu malam..
hehe bukan sebab gas dah abih.. akan tetapi sebab umah aku.. terutama kawasan dapur tuh.. ndak diabih kemas lagi.. hahah
tadi akak ipar aku ngan adik aku kut.. dah masak pun nasi... tapi tak sempat nak masak lauk.. sebab umi aku cakap tak yah masak... makan je kat luar ramai2..
hik hik hik.. bez gler...

so beberapa hari je lagi kita akan melangkah ke tahun 2009...
cepat sangat masa berlalu kan... so aku nak pastikan tahun depan.. perancangan aku pasti akan lebih baek,,, n lebih berjaya... dalam mengejar cita2 aku yang jauh lagi tuh.. aku rasa nak grab semua peluang yang datang dalam hidup aku... gagal sekrang pasti ada hikmah untuk masa depan aku kelak...

  • yang nih gambar mak cik aku ngan anak2 dia.. hehe aku ske sangat kaco yang tecik tuh.. nama dia adriana syamimi.. hehe

  • gambar aku ngan family... time nih baru bangun tido.. mata aku tersangat2 la sepet.. hahan this is my new family rite now.. termasuk anak angkat mak aku sorang...

  • heh bak kata mak aku.. dulu umi ngan abah tak sempat nak bersanding.. so pagi tadi.. pe lagi.. aku ngan beradik2 aku swoh la umi ngan abah duk sekali atas pelamin..

so kat bawah nih adalah rentetan perjalanan time kenduri tuh...

  • my first bro and his life partner...


  • my second bro wit his wife...


p/s : kdg2 kita terkejarkan sesuatu yang sangat tak pasti.. dan tercicir sesuatu yang sudah pasti...

0 koMeN: