fly fly away....


huhuhu... kita lupakan semua kesah di malaysia...
kekecohan di perak? iskk wat pening je pikir lebih2... amik tau sudah..
kegawatan ekonomi?
heeee~~ terasa gak... tapi hadapi dengan snyuman...

so besok... hahah aku akan fly~~~ fly away ke sumwhere...
keh keh..
sangat tak sabar...
nak siapkan keje yang tertunggak malam nih.. hopefully leh settle..

kepada abg2 n akak2.. hahah
adik kamu nih takkan beli apa apa untuk kalian...

p/s : nak melawat negera org kena bersopan pantun kan? (^_^)

2 koMeN:

neko13 said...

makaseh di atas cdgn..dah usha d90 tu n over ma budget la..kt penang agak mahal..jd maseh lg mencari2..
wah~ bejalan jauh nmpk! best2~ ^^,

ViNiL said...

hehe.. kat penang kawan vinil cakap.. kat sebelah bangunan komtar murah.. tp vinil tak penah sampai lagi...