isk isk isk...

aku kena tag...
yang dulu pun tak penah aku wat...
tapi tak kesah.. sebab kali nih aku duk dalam kelas... pastuh lec pun tak datang lagi...
hermmm tag disediakan oleh cik khal kita.

aku malas nak amik gamba2 tuh.. harap cik khal kita dapat paham.. (^_^)

Tagged : You were given 10 items. Come out with our own opinions on how d items can be used apart from d normal a.k.a common one. It's time to be creative!

1) Batu Sungai

normal use : memakmurkan dasar sungai kita..
bagi aku : leh dijadikan berus untuk buang daki2 kat kulit korunk... huhuhu...

2) Tie

normal use : dipakai ngan kemeja bagi laki tuh nampak kacak dan hensem.. (aaa macam U aku duk wat selalu la)~~~~:p
bagi aku : sesuai dan boleh dipraktikkan serta gunakan untuk cover bersin... ' haaa yang nih aku tak wat ea'

3) Bunga Telur

normal use : diberikan untuk mereka yang datang ke kenduri...
bagi aku : benda nih berpotensi wat pencungkil makanan yang melekat kat celah2 gigi.. terutama lepas makan kenduri.. hehe * tak leh diamalkan selalu.. kang kena halau kuar khemah ngan tuan umah nih...

4) Rim

normal use : bagi mencantikkan kereta korunk, so kete leh gerak..
bagi aku : hahahaha bley wat besi buruk!!!

5) Button

normal use : untuk memastikan baju kemeja or helaian kain itu dapat bercantum untuk cover
kamu punya kulit.
bagi aku : ko jahit je kat kain baju... macam baju kurung tuh.. hahah wat corak munger2... cantik what!

6) Paper Clip

normal use : nak clip itu kertas maa...
bagi aku : bley jgak digunakan sebagai pencolek gigi....

7) Micro cip

normal use : bagi komputer berfungi
bagi aku : leh ganti kuku jari kalau korunk nak garu2 kat kulit yang gatal... hoho tapak dia banyak sangat yang tajam2 tuh... hehehe

8) Pensel Kayu

normal use : jawab exam objektif... huuu~~~~
bagi aku : leh wat karate.. hahah sebab pensel nih senang patah... heheh

9) Tv lame

normal use : tgk citer kartun....
bagi aku : hahah leh wat hiasan kat sudut2 umah...

10) Beg Plastik

normal use : kasik taruk barang2 yang kita beli..
bagi aku : selain dibuat sebagai pembalut adiah... (cik khal yang tag aku nih penah wat.. sebab adiah tuh dia kena bagi kat aku.... ~~~ampehhh) benda nih leh diwat balut kepala kalau hujan turun dan korunk tak de payungg... huhuhuhu

isk isk isk.... org tag aku kan...
aku nak tag org len lak...

-aizat a.k.a bangcaq
-anabest a.k.a mrs aizat
-risha
-cik odah kita
-bob@hilmi..
-meay

p/s : gambaran aku kat sana tak leh diuploadkan lagi... isk isk bengang2...n aku rasa entry kali nih sangat2 colourful.. waaa.... (*_*)

5 koMeN:

RyuJi SaTo said...

woi kenapa aku???
argh...
tgk la./.
kalu aku senng aku wat..hahahah
yg yaya taged aku nie pun aku tak wat lagi...
tp yg nie cam best jer..

meay. snm said...

argh! kenapa harus ada aku?
nanti oke.
:P

ViNiL said...

hahah sebab aku kena pun tnapa rela...keh kh keh wat je... jangan bising2

eppygurl said...

hhaha.. bgus la membuat tag.
nway, dlu 1 skul dgn cik khal.
form1-3.

neko13 said...

sebulan lagi baru ku jawab soalan tag kamu itu..heee =P