adakah jari kamu....

45 perkataan

Speedtest




heh aku masuk blog kawan aku... so nak gak test jari2 nih.. haha layan beb...
sebab semua ayat tuh senang je.. ayat yang korunk duk taip tiap2 ari(bagi yang kaki ym)
haha boleh try.. sila sila....



ahaha kali kedua aku try..
48 perkataan

Speed test





harap2 mood aku lagi baek sok.. keh keh keh

7 koMeN:

sarahmeay.snm said...

besh!

42 words in a minute. damn! aku bukan kaki ym
hahaha

♥ p a a n i ♥ said...

aku dgn bangga mengishtihar-kan. aku dpt 49 words. hehehe. tp stil xley beat kak ana. T____T dia 59.

ViNiL said...

hahaha meay... ko wat je slow2... pastikan words ko takde mistake.. hahaha

ViNiL said...

farhani : hohoh akak kamu tuh mmg sungguh hebat.. keh keh keh..

Acaii Jawe said...

hehee, aku dapat 59 patah perkataan seminit tanpa salah..:)

IamYonna said...

akak pernah try tp err lupa dah :p nnt nk buat balik, nak celen ngan adik :p

ViNiL said...

acai : uiks.. apsal ramai terror nih.. adeshhh

kak yonna : hehe try ar kak....