belaja...


hohoh... harinih aku bangun awal...
kalau ummi nampak.. mesti bangga habih lorh...
keletihan sangat,. almaklum laa.. cuti je memanjang...
so semalam aku merasa nikmat tido awal.. haha kul 11++ dah tersembam atas tilam empok~~
yeahh...

semalam cikgu bagi task,, wat outdoor.. 2 jam lebih la group aku spend.. haha
arini nak belaja shoot indoor lak.. studio lighting..
hopefully lepas banyak lagi yang aku leh tambah2 apa yang kurang~~


p/s : hoho aku kelaparan nih~~

11 koMeN:

SwEetForEst said...

study2..tensen..minggu nieyh sweet de test pastu present..ish..redha je la..

..me... said...

azpa ko blaja fotografi katne??
cam menarik je kursus tuh..cite laa sket

ViNiL said...

sweet : hehe jangan tension.. nanti idup tak best...

ViNiL said...

menie : kat uum.. heh basic2 je..

gadis lensa said...

weih... nanti ko ajar aku eh..
aku mmg minat gile...

ViNiL said...

hehe insyaAllah khal.. apa yang aku tau aku ajar kamu nanti~~ kena lepak sesama nanti(^_^)

sarahmeay.snm said...

ajarkan aku juga tau! grrrr

ViNiL said...

meay : boleeyyy~~

gadis lensa said...

ko turun KL jgn lupe gitaw aku..
aku nak tuntut.. hang kene ajau aku jugak.. hahah

M@YaZ said...

MNC - multi national company
GLC - government link company

dua2 swasta ..

MNC contohnya Shell, Satyam and etc..

GLC contohnya TNB, TM, MAS and etc..

ViNiL said...

khal : uiks.. asal aku lak yang kena?

bangcaq : ohoooo... tau tau bek pi sdn bhd ja~~ hohoh